torsdag 1 augusti 2013

Mina sju minuter i rampljuset - nyhetsmorgon tv 4

Den 24 juli var jag med i Nyhetsmoron i tv 4. Det var såklart jätteroligt att få komma dit och prata om matkonst. Lite nervöst var det också att stå och prata och fixa en smörgåskanin samtidigt i sändning. Det måste ju gå fort och det gäller att kunna göra två saker samtidigt. Innan sändning hade jag lagt beslag på personalpentryt för att förbereda maträtten med korvbläckfiskarna och hönan och kycklingen av ägg. Idén till skattkistan på bläckfisktallriken fick jag på natten innan inslaget. Jag hade lite svårt att sova (rädd att försova mig) och oroade mig för att det skulle se tomt ut med bara några blötdjur och lite grönt.


Pia%20Sj%C3%B6holm%20g%C3%B6r%20konst%20av%20vanlig%20mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar