fredag 20 december 2013

Lucka 20: Tillfälligt avbrott

Egentligen skulle jag ha gått på bokcirkelträff igår kväll men på vägen dit så kände jag mig smått sjösjuk och i dessa vinterkräksjuketider ville jag inte riskera att smitta någon lagom till jul om det skulle vara så illa att det var det som var på gång, så jag åkte hem i stället.

Som tur var så verkar det inte vara vinterkräksjuka. Jag slapp tillbringa natten på badrumsgolvet. Däremot har jag lite feber och intresset för mat är väl sådär kan man väl säga, så dagens frukost blev te och en rostad smörgås. Jag hade smör på brödet också men fotade utan för att Hello Kitty-avtrycket skulle synas bättre. Jag kunde inte motstå att lägga till en liten chokladlins som nos också men det är ungefär på den nivån mitt matengagemang är idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar